Twee jaar lang heeft Poekie knuffeltjes bezorgd aan patiëntjes in verschillende ziekenhuizen. Dit kon enkel door de énorme inzet van heel veel creatieve mensen die mee knuffels hebben gemaakt. Na twee zeer intensieve jaren werd het Poekie-project in februari 2014 afgesloten. Maar de mensen van Zonnedekens zijn met een nieuw project gestart, namelijk Zonneknuffels. Zo kunnen al die creatieve mensen knuffels blijven maken én zo blijven de kinderen knuffels ontvangen! :)

Een DANK JE WEL aan al de mensen die het Poekie-project hebben gesteund!!!

Lieve groetjes,
Saskia & Poekie

zondag 29 januari 2012

Update Poekie-knuffels + winnaars bolletjes wol! :)

 Mag ik jullie voorstellen aan Poekie... al enkele jaren onze huiskat! Sommigen onder jullie kennen Poekie al van mijn knutselblog... 't is lieve en ontdeugende kat! :)
Poekie heeft vandaag de winnaars geloot van de give-away....
 Pakketje nr 1 is gewonnen door Het Voske!
En pakketje wol nr 2 gaat naar Morgan Magic!
Proficiat dames! Mailen jullie je thuisadres even naar poekie@telenet.be!
Graag wil ik Lady Violet Hobbymaterialen nog eens hartelijk bedanken voor de bolletjes wol die ze aan het Poekie-project hebben geschonken!!

En dan nu een update van de Poekie-knuffels...
We hebben de knuffels in categorieën verdeeld, om in juni de pakketjes zo gevarieerd mogelijk samen te stellen...

26  grote knuffels
64 gewone knuffels
43 kleine knuffels
4 tasjes
16 sleutelhangers

Fantastisch hé!!! Poekie wil iedereen alvast hartelijk bedanken!! Zoveel toffe knuffels, zoveel hartverwarmende reacties,... We gaan dus meer dan 101 pakketjes kunnen maken!! Maar laat de knuffels maar komen hoor... we gaan voor 202 pakketjes nu!! :)

Met zoon Robbe gaat het ook goed! Vorige week is hij dus 12 jaar geworden! Lekkere pannenkoeken gegeten!!
Deze week start de 6de chemo-cyclus... als alles goed gaat, is het ook meteen de laatste chemo-cyclus! In april volgt er dan nog radiotherapie. Gelukkig heeft Robbe geen last van misselijkheid of andere bijwerkingen van de chemo! Hij is 'n échte superman!! :)

Lieve groetjes van Poekie :)



19 opmerkingen:

  1. Go go go superman!!!!!!Fijn dat het zo goed gaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super goed dat Robbe aan zijn laatste chemocyclus kan beginnen en hij geen last heeft van al dat spul!

    En het aantal knuffels, wauw!! En ik weet zeker dat er nog velen in de maak en onderweg zijn! Super gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ja, en proficiat aan de winnaars van de give-away ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd! die poekie heeft al heel wat vriendjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het Poekie-project is alvast een succes!
      Van mij mag je ook nog een paar knuffels verwachten.
      Samen met mijn vriendinnen gaan we voor een doos vol
      Poekie-knuffels.
      We zijn ook heel blij te horen dat het zo goed gaat met Robbe.
      Vele groetjes van ons allemaal.

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd!!!! en sterkte hoor, met deze laatste chemokuur

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaaw, leuk om te lezen dat Robbe er niet zoveel last van heeft... en wat een knuffels zijn er al zeg! De mijne moet er ook nog bij, zal die weldra haken en dan mailen!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed voor Robbe! Mijn knuffels heb ik vandaag afgewerkt en vertrekken deze week op reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed, wat goed!! Al zoveel knuffels verzameld! :) Nog steeds heb ik mijn stoffen knuffel op mijn bureau staan. Het doosje om hem in te versturen staat ook al klaar in de kast. Ik wil er alleen nog wat bij doen.. Maar hij komt echt! :) Het moet ontzettend fijn zijn om zoveel positieve reacties te krijgen!
    En uiteraard nog fijner dat het goed gaat met Robbe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het goed gaat met robbe. En dames proficiat met jullie prijzen.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat het project loopt. Duimen omhoog voor Robbe!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat goed! Al die knuffels!
    En helemaal super is om te lezen dat Robbe met zijn laatste chemocyclus kan beginnen en geen last heeft van het spul. Echt een stoere vent!
    Bedankt voor de gewonne prijs! Ik was totaal verast vanmorgen!

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allereerst superfijn dat het goed gaat met Robbe!

    Ik heb gisterenavond ook een knuffel afgewerkt (een ezeltje). Vanavond maak ik hem nog een hoedje en dan doe ik er nog enkele sleutelhangertjes bij voor de tieners op de afdeling. Leuk dat het project zo'n succes wordt! Wie weet kan je er ook andere afdelingen een plezier mee doen (zoals de afdeling revalidatie?) of andere ziekenhuizen. Nog veel succes met het project!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Begrijp ik goed dat dit de knuffels zijn die jullie al hebben? Wat geweldig veel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat een hoop knuffels , en ik ben nog niet eens aan die van mij begonnen :)
      gelukkige verjaardag voor uw zoon en succes met de laatste chemo

      groetjes cheneson

      Verwijderen
  14. Robbe: sterkte ! En gelukkig dat we nog mogen insturen...Want deze week is ook mijn "doos" mét af om op te sturen ! Hé en ook een Poekie....uit een kinderbreiboek..alleen heb ik m groen/wit gemaakt....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, hartverwarmend !!! Super om te lezen, zowel wat de knuffels betreft als jullie super Robbe !!!!

    Grtjs Peggy & Enola (die een dagje vrij heeft wegens de staking)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat goed voor en van Robbe! stevig aftellen nu!

    en wauw, gewonnen!
    dat worden mooie knuffels, daar mag je zeker van zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat het met Robbe naar omstandigheden zo goed gaat.
    12 jaar alweer! Een hele vent!!

    En wat ontzettend leuk al die inzendingen. Hartverwarmend. Er wordt hier nog flink gewerkt om uiteindelijk een leuk gevulde doos toe te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie! Poekie :)